Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Klasa I


Anna Całka

 

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 18.05.2020r - 22.05.2020r.

 

EDUKACJA POLONISTYCZNA, PLASTYCZNA i TECHNICZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
EDUKACJA MATEMATYCZNA i SPOŁECZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 11.05.2020r - 15.05.2020r.

 

EDUKACJA POLONISTYCZNA, PRZYRODNICZA i TECHNICZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
EDUKACJA MATEMATYCZNA i SPOŁECZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 04.05.2020r - 08.05.2020r.

 

EDUKACJA POLONISTYCZNA, PRZYRODNICZA i TECHNICZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
EDUKACJA MATEMATYCZNA, SPOŁECZNA i PLASTYCZNA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
 

 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 27.04.2020r - 30.04.2020r.

 

RELIGIA

"JA JESTEM Z WAMI PRZEZ WSZYSTKIE DNI, AŻ DO SKOŃCZENIA ŚWIATA."

Moi drodzy tymi słowami Pan Jezus zapewnia nas, że zawsze jest z nami.
Nie tylko wtedy, gdy się modlimy, czy jesteśmy w kościele.
Jest z nami podczas zabawy, spaceru, rozmowy z mamą, tatą.
Jest Przyjacielem, który chce być blisko nas, nam pomagać.
Jego obecność sprawia, że czujemy się kochani i potrafimy kochać oraz służyć innym.

Proszę o uzupełnienie ćwiczeń w podręczniku na stronie  86 - 87.
Możecie również zaśpiewać:
https://www.youtube.com/watch?v=XQ8g4xbyRHo
 
 
JĘZYK ANGIELSKI
Dzieci powtarzają słówka związane z pogodą od sali do covid z poprzednich lekcji, następnie przepisują do słowniczka nowe słowa z tłumaczeniem (warm - ciepło, wet - mokro, foggy - mglisty). Dopisują jeszcze dwa nowe słowa z kolejnego tematu (shorts - szorty, T-shirt - koszulka) i rysują ich znaczenie. Powtarzają słowa za nagraniem kilka razy (płyta nr 2, nagranie nr 37). W zadaniu 1 na stronie 84 podręcznika dzieci słuchają wypowiedzi i mówią, którego zdjęcia dotyczą, podając odpowiedni kolor ramki. W zadaniu 2 na stronie 85 dzieci słuchają nagrania nr 39 i podają cyfrę ramki, w której są opisywane dane symbole. W zadaniu 3 dzieci próbują czytać określenia pogody w każdej ramce i wskazywać słowo, które nie pasuje do dwóch pozostałych. W zadaniu 4 na stronie 85 dzieci określają pogodę na wszystkich zdjęciach zaczynając od "It's... " (np. It's windy). Później dzieci wykonują zadania z zeszytu ćwiczeń - 2 i 3 na stronie 99 oraz 1, 2, 3 i 4 ze strony 102 i 103.
 

 

PONIEDZIAŁEK

Edukacja polonistyczna - Zaczynamy pracę w 4 części naszych podręczników i ćwiczeń. Praca z tekstem str. 4 i 5. Osoba dorosła czyta tekst dwukrotnie, a dziecko słucha. Następnie udziela ustnych odpowiedzi na wszystkie pytania ze str. 5. W zeszycie ćwiczeń proszę wykonać zadania ze strony 4 i 5.

Edukacja matematyczna - Obliczenia w zakresie 20. W ćwiczeniu wykonajcie zad.1, 2, 3 s. 42.

Informatyka - Dalszy ciąg zabawy z literami w programie Baltie. Jeśli ktoś jeszcze nie zainstalował, to aplikacja Baltie 3 do pobrania tutaj. Do każdego z podanych niżej ćwiczeń dołączony jest plik, który należy pobrać i zapisać w swoich komputerach - poproście Rodziców lub starsze rodzeństwo. Następnie w Baltiem w Trybie budowanie wykonajcie proszę następujące ćwiczenia z podręcznika: ćw. 9 str. 80 plik wyrazy 1, ćw. 10 str. 80, ćw. 12 str. 81 plik wyrazy 2, zad. 1 str. 82 plik litery 3, zad. 3 str. 82 plik literka, zad. 4 str. 83 plik szyfr. Efekty swojej pracy zapisujcie w swoich urządzeniach pod nazwami podanymi w podręczniku.

 

WTOREK

Edukacja polonistyczna - Samodzielne głośne czytanie tekstu z podręcznika str. 6. Wyszukiwanie wyrazów z głoską miękką ź. W zeszycie zapis małej i wielkiej litery ź oraz wyrazów późno i źle. W zeszycie ćwiczeń wykonanie zadań ze str. 6 i 7.

Edukacja społeczna - Zabawy z wodą. W brązowej książce: Elementarz odkrywców uzupełnijcie s. 56 - 57.

 

ŚRODA

Edukacja polonistyczna - Samodzielne czytanie tekstu z podręcznika str. 7 i wykonanie zadań pod tekstem ustnie. W zeszycie przedmiotowym zapis głoski miękkiej dużej i małej zi oraz wyrazów zielony i ziemia. W zeszycie ćwiczeń zadania ze strony 8 i 9.

Edukacja matematyczna - Zadania tekstowe. Wykonajcie w zeszycie dwa wybrane zadania z podręcznika s. 31.

 

CZWARTEK

Edukacja polonistyczna - Ćwiczenia w głośnym czytaniu ze zrozumieniem - podręcznik str. 64 i 65. W zeszycie ćwiczeń wykonanie zadań ze str. 10 i 11.

Edukacja matematyczna - Obliczenia w zakresie 20. W ćwiczeniu uzupełniamy zad. 1, 2, 3 s. 43.

Edukacja techniczna - Proszę, aby dzieci wykonały flagę Polski z bloku i umieściły ją na patyczku od szaszłyka.

Edukacja przyrodnicza - Omówienie wędrówki kropli wody - podręcznik str. 8. Następnie wykonanie zadań 1, 2, 3, 4 i 5 z podręcznika str. 8.

 

W maju obchodzimy trzy ważne święta: 1. maja - Święto pracy, 2. maja - Święto Flagi oraz 3. maja - Święto Konstytucji 3 maja.

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 20.04.2020r - 24.04.2020r.

 

RELIGIA

"DLACZEGO SZUKACIE ŻYJĄCEGO WŚRÓD UMARŁYCH?

NIE MA GO TUTAJ, ZMARTWYCHWSTAŁ."
 
Drogie dzieci, te słowa wypowiedział anioł, którego zobaczyły kobiety, udające się do grobu Pana Jezusa.
Wiemy, że ciała Jezusa nie było w grobie. 
Pan Jezus zmartwychwstał, czyli powstał z grobu.
Na pamiątkę tego wydarzenia radośnie śpiewajmy ALLELUJA.
Bardzo proszę, wykonajcie zadania w podręczniku na stronie 82 - 85.
 
Możecie również zaśpiewać piosenkę:
https://www.youtube.com/watch?v=c_magVJE71Q
 
 

JĘZYK ANGIELSKI

Dzieci powtarzają słowa związane z pogodą z ostatniej lekcji i opisują pogodę za oknem (It's... - Jest....). W zeszycie dzieci zapisują dwa wyrazy z tłumaczeniem (hot - gorący, cold - zimny). Następnie wykonują zad.1, 2, 3 i 4 na str.100 i 101. Wykonują projekt z podręcznika ze str. 79 i tworzą z plasteliny dziwnego stwora, nazywając jego części ciała po angielsku wraz z ilością (np. two eyes - dwoje oczu). Informację na temat oceny za ten projekt podam w poniedziałek smsem.

 

PONIEDZIAŁEK

Edukacja polonistyczna - Praca z tekstem podręcznik str. 68. Samodzielne i głośne czytanie tekstu i wyszukiwanie wyrazów z literą ć. Następnie dzieci piszą w zeszycie przedmiotowym małą i wielką literę Ć,ć oraz wyrazy ćma i mówić. Zeszyt ćwiczeń str 59.

Edukacja matematyczna - Wprowadzenie liczby 20.
W zeszycie zapisujemy liczbę 20 i wykonujemy rysunek schematyczny (Liczba 20 ma dwie dziesiątki, 0 jedności). Rysujemy zatem 2 pętle po 10 kółek.
Ustna analiza zad. 1 i 2 s. 29 podręcznik.
Pisemnie w zeszycie robimy zad. 3 s. 29 podręcznik.
W ćwiczeniu uzupełniamy s. 38.

Informatyka - Rozpoczynamy zabawy z literami w programie Baltie. Jeśli ktoś jeszcze nie zainstalował, to aplikacja Baltie 3 do pobrania tutaj. Do każdego z podanych niżej ćwiczeń dołączony jest plik, który należy pobrać i zapisać w swoich komputerach - poproście Rodziców lub starsze rodzeństwo. Następnie w Baltiem w Trybie budowanie wykonajcie proszę następujące ćwiczenia z podręcznika: ćw. 1 str. 77 plik litery 1, ćw. 3 str. 78 plik litery 2, ćw. 4 str. 78 plik miasta, ćw. 6 str. 79 plik sylaby 1, ćw. 7 str. 79 plik komputer Efekty swojej pracy zapisujcie w swoich urządzeniach pod nazwami podanymi w podręczniku.

 

WTOREK

Edukacja polonistyczna - Praca z tekstem w podręczniku str 69. Głośne, samodzielne czytanie tekstu, a następnie wykonanie zadania pod tekstem. W zeszycie przedmiotowym dziewczynki piszą wielką i małą spółgłoskę miękką ci i Ci oraz wyrazy ciasto i kociak. Zeszyt ćwiczeń str. 60 i 61.

Edukacja społeczna - "Bawimy się w teatr" - w brązowej książce uzupełniamy s. 54 - 55.

 

ŚRODA

Edukacja polonistyczna - Praca z tekstem w podręczniku str. 70. Głośne i samodzielne czytanie tekstu, a następnie wykonanie zadania 1, 2, 3 i 4 pod tekstem. Omówienie historyjki obrazkowej "Czyste ubrania" ze str. 71 i wykonanie zadań 1, 2, 3 i 4 str. 71 z podręcznika.

Edukacja przyrodnicza: Dzisiaj 22 kwietnia - Światowy Dzień Ziemi.
Obejrzyjcie film i porozmawiajcie z Rodzicami o ekologii w Waszym domu:

"Ekologiczny dom - bajka edukacyjna"

Edukacja matematyczna: Obliczenia pieniężne w zakresie 20.
W zeszycie należy rozmienić 20 zł na 6 dowolnych sposobów.
W ćwiczeniu uzupełniamy s. 39 - 40.

 

CZWARTEK

Edukacja polonistyczna - Praca z ilustracją w podręczniku str. 73. Omówienie ilustracji, opis wyglądu teatru, wzbogacenie słownictwa związanego z teatrem - czytanie wyrazów z zadania 1 str. 73 i wyjaśnienie ich znaczenia. Następnie wykonanie zadania 2 str. 73. Zeszyt ćwiczeń str. 62.

Edukacja matematyczna - Pisemnie w zeszycie zróbcie zadania: 1, 2 ,3 i 4 s. 30 z podręcznika. Wykonajcie zdjęcie swojej pracy i do 24.04.2020r prześlijcie na mojego messengera lub maila agrudzinska1980@o2.pl

 

PIĄTEK

Edukacja polonistyczna - Czytanie z podziałem na role czytanki z podręcznika ze str. 72 i udzielenie ustnej odpowiedzi na pytania 1, 2, 3 str. 72. Zeszyt ćwiczeń - powtórzenie materiału. Dzieci wykonują ćwiczenia ze strony 63, 64 i 65.

Edukacja matematyczna - Doskonalimy posługiwanie się linijką. Narysujcie w zeszycie odcinki o podanych długościach: 20cm, 19cm, 16cm, 17cm, 15cm.
W ćwiczeniu uzupełnijcie s. 41.

 

Pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy miłej pracy ;)

Data dodania: 2020-03-23 16:07:22
Data edycji: 2020-06-21 21:06:52
Ilość wyświetleń: 2717

Konkursy

Wyniki konkursów wewnątrzszkolnych i zewnętrznych
Więcej informacji

Laboratorium Przyszłości

Tworzymy pracownię przyszłości dzięki środkom z Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Materiały dla uczniów
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej