Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Klasa IV

 

ZACHĘCAM DO OBEJRZENIA KRÓTKIEGO FILMU pt. "BEZPIECZEŃSTWO W CZASIE WAKACJI"

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 

 

Justyna Brodziak

 

 

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 15.06.2020r - 19.06.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 
 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 08.06.2020r - 10.06.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 
 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

PRZYJMIJCIE NAJPIĘKNIEJSZE ŻYCZENIA Z OKAZJI DNIA DZIECKA

 


 

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 01.06.2020r - 05.06.2020r.

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 
 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 25.05.2020r - 29.05.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 18.05.2020r - 22.05.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI test
 
Test pobierz tutaj  
HISTORIA test
 
Test pobierz tutaj  
 
 
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 11.05.2020r - 15.05.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
 
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie !!!

Przesyłamy zadania na bieżący tydzień tj. 04.05.2020r - 08.05.2020r.

 

JĘZYK POLSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
JĘZYK ANGIELSKI
 
Materiały pobierz tutaj  
HISTORIA
 
Materiały pobierz tutaj  
PRZYRODA
 
Materiały pobierz tutaj  
MATEMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
TECHNIKA
 
Materiały pobierz tutaj  
MUZYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
PLASTYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
INFORMATYKA
 
Materiały pobierz tutaj  
RELIGIA
 
Materiały pobierz tutaj  
WYCHOWANIE FIZYCZNE
 
Materiały pobierz tutaj  
SPRAWDZIAN Z PRZYRODY
 
Materiały pobierz tutaj  
 

 

Życzymy owocnej pracy :)

 

 

Witamy Was serdecznie!
Przesyłamy zadania na bieżący tydzień, tj. 27.04 - 30.04.2020r.
 
 
RELIGIA

Katecheza DROGA DO EMAUS

Proszę o zapoznanie się z tekstem katechezy i uzupełnienie zadań w zeszycie ćwiczeń na stronie 100 - 101.

 
JĘZYK POLSKI
Poniedziałek
Temat: Czy podobała Ci się książka "Dynastia Miziołków"
1. Uzupełnij biogram o autorce (wysłany smsem, przepisz do zeszytu).
2. Rozwiąż krzyżówkę w zeszycie (wysłana smsem).
3. W kilku zdaniach napisz, czy podobała ci się książka "Dynastia Miziołków".
Wtorek
Temat: Świat przedstawiony w utworze pt. "Dynastia Miziołków".
1. Określ elementy świata przedstawionego: czas akcji, miejsce akcji, bohaterowie (rodzina Miziołków, koledzy i koleżanki), przykładowe postacie epizodyczne.
Środa
Temat: Oceniamy postepowanie Zarazka i jego kolegów.
1. Podaj cechy, którymi powinien odznaczać się przyszły przewodniczący samorządu szkolnego (załącznik wysłany smsem).
2. Poczytaj treść następujących zapisów: środa, 17IX, czwartek, 18IX. Dokonaj analizy postępowania Zarazka, a następnie pozostałych uczniów z klasy (załącznik wysłany smsem)
3. Ustnie. Oceń postępowanie bohaterów w kontekście znaczenia słowa nadgorliwy (wyjaśnij w zeszycie znaczenie tego słowa ze słownika) wraz z propozycją właściwych zachowań.
4. Dokończ w zeszycie podaną wypowiedź, przywołując 2 - 3 przykładowe zachowania.
Wydaje mi się, że mój kolega jest nadgorliwy, ponieważ...
Czwartek
Temat: Czy Miziołek mógłby zostać moim kolegą? Charakteryzujemy bohatera.
1. W formie mapy myśli scharakteryzuj bohatera (przedstaw postać, (rodzina, koledzy), opisz wygląd, cechy charakteru, zainteresowania).
2. W kilku zdaniach napisz, czy Miziołek mógłby zostać twoim przyjacielem?
 
Jeżeli macie problemy - dzwońcie 664 984 505.
Poniedziałek 27 IV -konsultacja telefoniczna (omówienie prac stylistycznych i ćwiczeń powtórzeniowych).
 
 
JĘZYK ANGIELSKI
Środa
Temat: Klub odkrywców - mały perkusista.
Proszę przeczytać tekst na stronie 80 podręcznika i zapisać w zeszycie trudne słówka wraz z tłumaczeniem. Następnie wykonajcie zadanie 1, 2 i 3 na stronie 78 w zeszycie ćwiczeń oraz 1, 2 i 3 na stronie 79.
Czwartek
Temat: Sporty. Elementy kultury Stanów Zjednoczonych.
Pod tematem proszę zapisać w zeszycie wszystkie angielskie nazwy sportów, jakie znacie. Później wykonajcie zadanie 3 w podręczniku łącząc ołówkiem dyscypliny sportu ze sportowcami. Proszę przeczytać komiks na stronie 84 podręcznika i odpowiedzieć w zeszycie na pytania z zadania 2 z tej samej strony. W zadaniu 4 na stronie 85 przeczytajcie nazwy wszystkich sportów. W razie problemów proszę poszukać wymowy w internecie. Zadanie 5 wykonajcie ustnie, uzupełniając je czasownikami "go" lub "play" we właściwej formie. Następnie wykonajcie zadanie 2 i 3 na stronie 82 w zeszycie ćwiczeń.
 
 
PRZYRODA
Temat lekcji: Obszary i obiekty chronione (2godz.)
Proszę uważnie przeczytać temat w podręczniku str. 155 - 158. Notatka do zeszytu:
1. Obszary chronione to:
- parki narodowe,
- rezerwaty przyrody,
- parki krajobrazowe.
2. Formy ochrony przyrody:
- ochrona ścisła (bez człowieka),
- ochrona czynna (człowiek wspiera przyrodę).
3. Obiekty chronione:
- pomniki przyrody ożywionej, np. drzewa,
- pomniki przyrody nieożywionej, np. skały, wodospady, jaskinie.
4. Zachowanie na obszarze chronionym.
W zeszycie ćwiczeń uzupełnijcie s. 96 - 97. W razie pytań piszcie. Pozdrawiam p. Agnieszka Grudzińska
 
MATEMATYKA
Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych z wykorzystaniem działań na ułamkach dziesiętnych.
Przepisz do zeszytu treść i rozwiąż następujące zadania sposobem pisemnym:
Zad. 1
Żeby odwiedzić babcię, Piotrek musi przejechać kilometrów pociągiem i kilometrów autem. Ile kilometrów musi przejechać w sumie, żeby dojechać do babci?
Zad. 2
Rano temperatura na podwórku wynosiła 12,5 stopnia Celsjusza, a do południa wzrosła o 8,7 stopnia. Ile wynosiła temperatura w południe?
Zad. 3
Jacek kupił w sklepie paczkę ciastek za 4,60 zł. Ile dostanie reszty z banknotu 10 zł?
Zad. 4
Basia miała w skarbonce 20 zł. Pożyczyła siostrze 5,80 zł, a bratu 6,50 zł. Ile pieniędzy zostało jej w skarbonce?
Zad. 5
Tata kupił w księgarni trzy książki, które kosztowały odpowiednio: 16,91 zł, 24,75 zł i 20,92 zł. Ile razem zapłacił za te książki?
Pełne rozwiązania tych wszystkich zadań prześlij jako wiadomość na maila: szkolazydow@gmail.com lub zrób zdjęcie rozwiązania i wyślij na mojego Messengera.
 
W drugiej części tygodnia zapisz w zeszycie temat: Utrwalenie wiadomości o ułamkach dziesiętnych.
Uzupełnij zeszyt ćwiczeń na str. 86 - 87. Przygotuj się do pracy klasowej np. rozwiązując online testy: test 1, test 2, test 3. Proponuję termin na wtorek 5 maja. W pracy klasowej ujęte będą następujące zagadnienia:
  • Zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne
  • Porównywanie ułamków dziesiętnych
  • Zapisywanie jednostek długości i masy w formie ułamka dziesiętnego
  • Dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych sposobem pisemnym
  • Zadania tekstowe z wykorzystaniem ułamków dziesiętnych

Praca klasowa zostanie przesłana w postaci linku do otworzenia, dlatego potrzebny będzie adres twojej poczty elektronicznej (jeśli posiadasz) lub twojego rodzica. Bardzo proszę o przesłanie adresów e-mail do 30 kwietnia.

 

 

TECHNIKA

Temat: Bezpieczeństwo rowerzysty.

Przeczytaj informacje w podręczniku str. 60 - 61. Wykonaj w zeszycie ćwiczenie 1 str. 60 i ćwiczenie 2 str. 61. Odpowiedzi na dwa pytania zamieszczone pod hasłem MAM POMYSŁ zapisz również w zeszycie i prześlij jako wiadomość na maila: szkolazydow@gmail.com lub zrób zdjęcie rozwiązania i wyślij na mojego Messengera. Do pytania drugiego proszę podać co najmniej trzy przykłady.

 
 
INFORMATYKA
 
UWAGA!!! PROSZĘ OBEJRZEĆ BARDZO POMOCNY FILM DOTYCZĄCY PROGRAMOWANIA W SCRATCHU     KLIKNIJ TUTAJ
 
Wykonaj w Scratchu ćwiczenie 1 str. 83 z podręcznika. Wszystkie potrzebne bloczki znajdują się na rysunkach u dołu strony. Zapisz pracę w swoim komputerze.
PRACA NA OCENĘ - Wykonaj w Scratchu zadanie "Połącz bloczki". Zapisz plik u siebie pod taką właśnie nazwą i wyślij skrypt w postaci zrzutu ekranu Print Screen na maila: szkolazydow@gmail.com lub na mojego Messengera. Możesz także przepisać kolejne komendy ze skryptu do zeszytu i wysłać mi zdjęcie. Na efekty czekam do 1 maja.
 
 
MUZYKA

Materiały pobierz tutaj  

 

PLASTYKA

Materiały pobierz tutaj  

 

 

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Moi drodzy, w tym tygodniu przesyłam Wam kolejną porcję ruchu w formie biegów. Chciałabym, abyście po wykonaniu ćwiczeń, które Wam wysłałam, wymierzyli sobie dystans 60 metrów i wykonali 3 próby biegu na czas ze startu wysokiego. Czas zapiszcie sobie w zeszycie.
Pozdrawiam Was serdecznie, p. Anna Całka
https://www.youtube.com/watch?v=HjvxrZh_6z0&feature=share
 
 

W maju obchodzimy trzy ważne święta: 1. maja - Święto pracy, 2. maja - Święto Flagi oraz 3. maja - Święto Konstytucji 3 maja.

Życzymy owocnej pracy :)

 
 
 
Witamy Was serdecznie!
Przesyłamy zadania na bieżący tydzień, tj. 20.04 - 24.04.2020r.
 
 
RELIGIA
Proszę o przeczytanie tekstu katechezy 48 PUSTY GRÓB - NAJWIĘKSZE ZWYCIĘSTWO.
Proszę uzupełnijcie ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na stronie 98 - 99.
Proszę o uzupełnienie KARTY ZADAŃ NR 5 i odesłanie jej na adres DorotaGralinska@wp.pl
 
Kartę pobierz tutaj
 
 
JĘZYK POLSKI
Poniedziałek
Temat: Pisownia wyrazów z "h".
1. Przepisać do zeszytu nową wiadomość str. 240.
2. Ćw. 8, 9 str. 241 pisemnie.
Wtorek
Temat: Ćwiczenia utrwalające pisownię wyrazów z "ch" i "h".
1. Ćw. 3 str. 242 pisemnie.
2. Ćw. 4, 5 str. 243 ustnie.
3. Ćw. 3 str. 245 pisemnie.
4. Zeszyt ćwiczeń - wszystkie ćwiczenia z "h" i "ch".
Środa
Temat: Podsumowanie wiadomości - rozdział 5 "Baśniowe krainy".
1. Wykonać ćwiczenia powtórzeniowe od 1 do 13 str. 247 - 248.
2. Wykonane ćwiczenia przesłać do sprawdzenia do 24 kwietnia.
Konsultacja telefoniczna w poniedziałek 27 kwietnia. Nr telefonu 664 984 505.
Czwartek
Temat: Zabawa na łące. Władysław Bełza "Motyl".
1. Zapoznać się z inf. o autorze str. 253.
2. Przeczytać wiersz str. 253.
3. Przepisz do zeszytu pojęcia: adresat utworu, nastrój utworu, wers, rym, rytm (str. 338 - 339).
4. Ćw. 1, 2, 4 str. 253 ustnie.
5. Pisemnie: udowodnij, że wiersz jest rytmiczny. W tym celu wypisz z wiersza rymy, policz wersy i sylaby w wersach. (Pamiętaj, sama spółgłoska nie jest sylabą, a samogłoska tak, np. W rę-ku 2 sylaby, i ru-chu 3 sylaby).
Piątek
Temat: Jak przygotować podziękowanie?
1. Przygotować w formie mapy myśli notatkę na temat podziękowania str. 254 - najważniejsze informacje.
2. Przeczytać przykładowe podziękowanie, podręcznik str. 255.
3. Ćw. 4 str. 255 pisemnie.
4. Zeszyt ćwiczeń - dla chętnych.
 
27 kwietnia - poniedziałek, lektura Olech Joanna "Dynastia Miziołków".
 
 
JĘZYK ANGIELSKI
Temat: Present Simple (pytania i krótkie odpowiedzi).
Proszę przeczytać dialogi ze strony 76 i ponumerować jego części ołówkiem w odpowiedniej kolejności. Przetłumaczcie trudne słowa w zeszycie. Wykonajcie zadanie 2 ze strony 76 ustnie i przeczytajcie zwroty z żółtej ramki "Phrase book". Przeczytajcie również zasady tworzenia pytań i krótkich odpowiedzi w pomarańczowej ramce "Grammar" na stronie 77, a potem przepiszcie informacje na ten temat z kartki, której zdjęcie dostaniecie w poniedziałek. Przeczytajcie także wiadomość w zadaniu 6 i napiszcie odpowiedzi do pytań w zeszycie. Wzorując się na mailu z zadania 6 napiszcie w zeszycie e-mail do kolegi wykorzystując wyrażenia z zadania 7 na stronie 77.
Czwartek
Temat: Zainteresowania i hobby.
W zeszycie ćwiczeń uzupełnijcie zadanie 1 na stronie 74 (na podstawie dialogu z podręcznika ze strony 76), a następnie zadanie 2, 3, 4 i 5 ze strony 74. Pamiętajcie w ćwiczeniu 5, że po czasowniku "like" następny czasownik ma końcówkę "ing" np. I like reading. Wykonajcie ćwiczenie 6, 7 i 9 ze strony 75 zeszytu ćwiczeń. W podręczniku na stronie 79 zaznaczcie odpowiedzi ołówkiem w zadaniu 2, a odpowiednie formy czasownika z zadania 3 napiszcie w zeszycie. W zadaniu 4 również przepiszcie zdania do zeszytu, a w zadaniu 5 i 6 wpiszcie ołówkiem poprawne odpowiedzi literowe.
Piątek
Temat: Powtórzenie materiału z rozdziału 6.
Wykonajcie zadania z powtórzenia w zeszycie ćwiczeń na stronie 76 i 77 oraz uzupełnijcie kartę pracy z działu 6, którą wyślę wam w poniedziałek. Kartę pracy oraz zdjęcie z zeszytu ćwiczeń ze stron 64 i 65 oraz stron od 70 do 77 wyślijcie na mój numer bądź Messengera lub WhatsAppa do końca tygodnia.
 
 
HISTORIA
Temat: Józef Wybicki i hymn Polski.
Przeczytajcie temat 4 ze strony 94 i uzupełnijcie ten temat w zeszycie ćwiczeń. Przyslijcie mi zdjęcie odpowiedzi na pytania z zeszłego tygodnia z tematu o Tadeuszu Kościuszce.
 
 
PRZYRODA
Temat lekcji: Krajobraz wczoraj i dziś. (2godz.)
Proszę uważnie przeczytać temat w podręczniku str. 151 - 154 oraz wykonać ćwiczenia str. 94 - 95. W razie pytań piszcie. Pozdrawiam p. Agnieszka Grudzińska
 
MATEMATYKA
Obejrzyj proszę z uwagą na YouTube następujące filmiki:
"Odejmowanie pamięciowe liczb dziesiętnych #2" kliknij tutaj  oraz
"Dodawanie i odejmowanie pisemne ułamków dziesiętnych #4" kliknij tutaj
Zapisz w zeszycie temat: Odejmowanie ułamków dziesiętnych. Następnie przepisz na kolorowo akapit od góry strony 202 z podręcznika [Gdy obliczamy sposobem pisemnym (...) jak przy odejmowaniu liczb naturalnych].
Wykonaj zadania z podręcznika: 1, 2, 3 i 4 str. 202 pisząc same wyniki oraz 5, 6, 7, 8, 9 i 10 str. 203 sposobem pisemnym. Rozwiązania zadań 11 i 12 str. 204 z podręcznika prześlij jako wiadomość na maila: szkolazydow@gmail.com lub zrób zdjęcie rozwiązania i wyślij na mojego Messengera. W razie kłopotów z przesłaniem poproś Rodziców lub starsze rodzeństwo.
Uzupełnij zeszyt ćwiczeń na str. 84 - 85.
W drugiej części tygodnia zapisz w zeszycie temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych z wykorzystaniem działań na ułamkach dziesiętnych.
Otwórz podany tutaj link, przepisz do zeszytu treść wszystkich pięciu zadań i rozwiąż je sposobem pisemnym. Pamiętaj o zapisaniu odpowiedzi.
 
TECHNIKA
Temat lekcji: Rowerem przez skrzyżowanie o ruchu kierowanym.
Obejrzyj proszę uważnie film pt. "Przecinanie się kierunków ruchu" a następnie przepisz do zeszytu przedmiotowego notatkę:
1. Skrzyżowanie o ruchu kierowanym jest to przecięcie dwóch dróg z sygnalizacją świetlną lub skrzyżowanie, na którym ruch jest kierowany przez uprawnioną do tego osobę (policjant, żandarmeria).
 
2. W celu ustalenia pierwszeństwa, zbliżając się do takiego skrzyżowania, należy ustalić, jaki sygnalizator kieruje ruchem, oraz uświadomić sobie, kto jeszcze będzie miał zielone światło.
 
3. Kierujący pojazdem szynowym skręcający na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym sygnałami świetlnymi może je opuścić pod warunkiem ustąpienia pierwszeństwa uczestnikom ruchu poruszającym się na wprost.
 
4. Zielony sygnał nie zawsze pozwala wjechać na skrzyżowanie. W zasadzie to sygnał ten daje możliwość, a nie bezwarunkowe zezwolenie. Trzeba pamiętać o:

- kierujących, którzy nie zdążyli opuścić skrzyżowania, lub wjeżdżających na skrzyżowanie przy czerwonym świetle – ktoś stworzył zagrożenie, ty musisz odpowiednio zareagować,

- pieszych, którzy nie zdążyli opuścić przejścia,

- pojazdach uprzywilejowanych,

- zakazie wjazdu na skrzyżowanie, jeśli na nim albo bezpośrednio za nim nie ma miejsca na kontynuowanie jazdy, np. jest korek.

Zapisz również w zeszycie odpowiedzi do ćwiczenia 6 str. 57 z podręcznika i prześlij na maila: szkolazydow@gmail.com lub zrób zdjęcie i wyślij na mojego Messengera.

 

INFORMATYKA

UWAGA!!! PROSZĘ OBEJRZEĆ BARDZO POMOCNY FILM DOTYCZĄCY PROGRAMOWANIA W SCRATCHU      KLIKNIJ TUTAJ

Wykonaj w Scratchu ćwiczenie 1 str. 83 z podręcznika - wszystkie bloczki są pokazane na rysunkach. Zapisz program w swoim komputerze pod podaną w ćwiczeniu nazwą.

Wykonaj w Scratchu zadanie pt. "Pohałasujmy!" kliknij tutaj

Potrzebne bloczki znajdziesz w grupie DŹWIĘK oraz w grupie MUZYKA. Zapisz plik pod nazwą "Pohałasujmy" w swoim komputerze.

 

MUZYKA

Materiały pobierz tutaj  

 

PLASTYKA

Materiały pobierz tutaj  

 

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Moi drodzy, mam nadzieję, że nie zapominacie o codziennej gimnastyce i ćwiczycie swoje mięśnie. Pogoda jest sprzyjająca, więc wychodźcie na swoje podwórka i ruszajcie się. W tym tygodniu proponuję Wam następującą dawkę ruchu:
https://m.youtube.com/watch?v=-uTHUTm06oM

https://m.youtube.com/watch?v=85ZE3meQlno

https://www.youtube.com/watch?v=Hk_sm4MVaPY&feature=share

 

 
Pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy miłej pracy ;)
Data dodania: 2020-03-23 16:08:16
Data edycji: 2020-10-25 14:02:33
Ilość wyświetleń: 3897

Konkursy

Wyniki konkursów wewnątrzszkolnych i zewnętrznych
Więcej informacji

Laboratorium Przyszłości

Tworzymy pracownię przyszłości dzięki środkom z Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Materiały dla uczniów
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej